به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد
سرخط خبرها

افشاگری‌های تند و تیز مدیران استقلال در فوتبال برتر+ ویدئو| سعادتمند و خلیل‌زاده در برابر استقلال!

  • کد خبر: ۴۹۹۶۸
  • ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۸
افشاگری‌های تند و تیز مدیران استقلال در فوتبال برتر+ ویدئو| سعادتمند و خلیل‌زاده در برابر استقلال!
احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق استقلال و خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره این باشگاه در برنامه فوتبال برتر به شدت به یکدیگر تاختند و علیه هم دست به افشاگری زدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، گویا به استقلال حتی یک روز خوش هم نیامده. درست در فصلی که بعد از چند سال آبی‌های پایتخت با برد لیگ برتر را شروع کردند، مناظره تلویزیونی عجیب احمد سعادتمند، مدیرعامل سابق و اسماعیل خلیل‌زاده به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه در برنامه فوتبال برتر جنجالی حسابی به راه انداخت که قطعا تبعات آن، دامن تیم محمود فکری را هم خواهدگرفت.

در این برنامه دو طرف از هیچ کاری برای نابود کردن هم دریغ نکردند و کار به پخش ویس ضبط شده از صحبت‌های یکدیگر هم رسید! 

داستان سفر جنجالی سعادتمند به ایتالیا

بخشی از این مناظره به حواشی سفر احمد سعادتمند به ایتالیا درست در هفته منتهی به فینال جام حذفی مربوط می‌شد.

سعادتمند گفت: من به دستور تمامی اعضای هیات مدیره و با هماهنگی وزارت امور خارجه، وزارت ورزش و جوانان و حراست اداره کل ورزش و جوانان تهران برای مذاکره استراماچونی به ایتالیا رفتم؛ من در آن‌جا هم خودشان را دیدم و هم وکیل ایشان را دیدم و باهم جلسه‌ای را داشتیم.

میثاقی در پاسخ به سعادتمند گفت: شما عکسی یا مدرکی از جلسه‌تان با استراماچونی و یا وکیل ایشان دارید؟ شما می‌گویید رفته‌اید و مذاکره انجام داده‌اید، اما هیچ عکسی بیرون نیامده است.

سعادتمند پاسخ داد: استراماچونی گفت آنقدر با من عکس گرفته‌اند و در قطر سواستفاده کرده‌اند (اشاره به سفر قبلی و مذاکره خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال)، من نمی‌خواهم دیگر عکس بگیریم و بهتر است که عکس نگیریم. من هیچ‌جا این موضوع را مطرح کرده بودم، اما اینجا سکوت خود را می‌شکنم و پیامکی از استراماچونی را برای شما آقای میثاقی می‌فرستم.

(پیامک برای میثاقی ارسال شد و روی نمایشگر برنامه نشان داده شد که در آن پیامک موضوع خاصی مطرح نشده بود که اثبات کند جلسه برگزار شد و صرفا در آن گفته شده بود که از هم‌صحبتی با شما (سعادتمند) خیلی خوشحال شدم و در پیامک مشخص نبود که این صحبت حضوری و یا غیرحضوری بوده. همچنین در پیام استراماچونی نوشته شده بود که امیدوارم شما را ببینم.)

بلافاصله پس از دقایقی از نمایش پیامک استراماچونی که برای سعادتمند ارسال شده بود، اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال که در استودیو حضور داشت، گفت که هم‌اکنون پیامکی به دست من رسیده است که استراماچونی به شخص دیگری (از اطرافیان اسماعیل خلیل زاده) آن را ارسال کرده بوده و رئیس هیات مدیره آبی‌ها نیز آن را در برنامه نشان داد. در آن پیامک استراماچونی گفته بود که به هیچ‌عنوان آقای سعادتمند با من دیداری نکرده و او یک روز در ایتالیا بوده است که تنها با وکیل من دیدار داشته و با خودِ من (استراماچونی) دیداری نداشته است.

در ادامه این موضوع جنجالی، سعادتمند گفت که من صحبت کرده بودم که استراماچونی به ایران بیاید و پولش برای قرارداد سال دوم را دریافت کند و از طرفی سرمربیگری‌اش را انجام بدهد؛ اما اکنون او به ایران نیامده، هم باید پول قراردادش را پرداخت کنیم و هم دیرکرد آن را. مضاعف بر آن‌که غرامت دریافتی استراماچونی به یورو محاسبه می‌شود.

خلیل‌زاده در پاسخ به اظهارات سعادتمند گفت: سفر ایشان به ایتالیا باعث شد تا ما از سوی هواداران بی‌دلیل توهین بشنویم و متاسفانه این سفر هیچ دستاوردی را هم برای باشگاه استقلال نداشت.

در پایان این بحث جنجالی، محمدحسین میثاقی بار دیگر از سعادتمند خواست تا مدرکی از جلساتش با استراماچونی را نشان بدهد؛ او همچنین گفت که در زمانی که سعادتمند اعلام می‌کرد که با مربی ایتالیایی جلسه داشته، استراماچونی در صفحه اینستاگرامی‌اش با انتشار استوری‌هایی آن جلسات را تکذیب می‌کرد و خلاف صحبت‌های مدیرعامل آبی‌ها را مطرح می‌کرد.

توافق عجیب مدیرعامل جدید پرسپولیس با استقلال!

خلیل زاده در بخشی از صحبت‌هایش دست به افشاگری در خصوص رابطه با مدیرعامل پرسپولیس هم زد. افشاگری که مشخص کرد چرا شاهین طاهرخانی در نهایت با وجود همه مذاکرات به پرسپولیس نیامد.
 
خلیل زاده گفت: همین جا سلام عرض میکنم خدمت دکتر سمیعی و به او تبریک می‌گویم. بعد از مذاکره و جذب محمد نادری، دو نفری نشستیم توافق کردیم که دیگر بازیکن از هم نگیریم.

او درباره مذاکرات پیش از توافق با بازیکنان رقیب عنوان کرد: گزینه وجود داشت؛ هم ما و هم آن ها. اما صحبت نکردیم.

خلیل زاده در مورد مدافع استقلال که احتمال حضورش در پرسپولیس مطرح بود اظهار داشت: شاهین طاهرخانی جزو بازیکنانی بود که آقای فکری گفت نمی‌خواهم و آقای مددی صدایش زد و یکی دو روز بعد فهمیدیم فسخ قرارداد کرده و نمی‌دانم چه شد.

«بگم بگم» صوتی در فوتبال برتر!

در بخش دیگری از این مناظره خلیل‌زاده برگ برنده ای رو کرد که باعث شد سعادتمند تا حدی آچمز شود. خلیل زاده ویسی از سعادتمند پخش کرد که در آن مدیرعامل سابق استقلال به یک خبرنگار می‌گفت موسوی، عضو سابق هیات مدیره استقلال که در دوران حضورش در جمع آبی‌ها حواشی فراوانی را داشت درخواست سود پولی را داشته که به استقلال کمک قرض‌الحسنه کرده است.

بخش جنجالی وویس منتشر شده از سوی سعادتمند آنجا بود که او خلیل زاده رئیس هیات مدیره، موسوی عضو سابق هیات مدیره و فرهاد مجیدی سرمربی فصل گذشته استقلال را متهم به آن کرد که هر سه آن‌ها دست‌شان در یک کاسه است و به دنبال موضع‌گیری علیه او هستند؛ البته در هنگام پخش این صدا در برنامه فوتبال برتر، سعادتمند مدعی شد که او هم افشاگری‌های زیادی علیه خلیل‌زاده دارد!

پفک آبی اسپانسر سعادتمند برای استقلال!

در بخش دیگری از این مناظره طرفین به بحث راجع به درآمدزایی و هزینه کرد در استقلال پرداختند. سعادتمند مدعی شد قرارداد اسپانسرینگ خیلی خوبی برای استقلال فراهم کرده اما خلیل زاده و دوستانش در هیات مدیره جلوی این موضوع را گرفته‌اند. خلیل زاده به طعنه وسط صحبت سعادتمند پرید و بارها تکرار کرد که منظور سعادتمند از پروژه درآمدزا، پفک آبی بوده است!

در بخش دیگری از برنامه خلیل زاده مدعی شد سعادتمند شخصا اسناد باشگاه را به رسانه ها می داده تا برای موسوی و خلیل زاده دردسر ایجاد کند.

 

ویدئو درگیری لفظی سعادتمند و خلیل زاده در برنامه فوتبال برتر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->